توسعه‌دهنده بازی Prince of Persia The Lost Crown علاقه‌مند به ساخت یک اسپین‌آف یا بازی فرعی از مجموعه افسانه زلدا است. دو شرکت یوبی‌سافت و نینتندو قبلاً همکاری گرمی با همدیگر داشته‌‌اند و حاصل همکاری آنها دو بازی Mario and Rabbids است. استودیو سازنده شاهزاده پارسی تنها علاقه خود را برای همکاری با نینتندو نشان داده و در حال حاضر اسپین‌آف زلدا توسط این گروه ساخته نمی‌شود.

طرفداران شاهزاده پارسی، مدت‌هاست که درخواست یک بازی جدید را از یوبی‌سافت داشتند. بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده اثری نبود که طرفداران انتظارش را داشتند، اما فرمول جدید این مجموعه به مذاق بسیاری خوش آمد. اما استودیو مون‌پلیه یوبی‌سافت علاقه‌مند به شروع چه پروژه‌ای است و بازی بعدی آنها چه خواهد بود؟ آنها ایده‌های جذابی در چنته دارند که می‌تواند طرفداران نینتندو را حسابی خوشحال کند.

کارمندان استودیو مون‌پلیه یوبی‌سافت به مناسبت انتشار بازی Prince of Persia جدید به سؤالات کاربران ردیت پاسخ دادند. آنها در ساب‌ردیت بازی‌های مترویدوانیا حضور یافتند و در مورد مسائل مختلفی اظهارنظر کردند. خواندن این رشته پیام در Reddit به طرفداران این بازی پیشنهاد می‌شود، اما چند سؤال در مورد آینده استودیو و بازی بعدی آنها مطرح شد که به‌نوعی مهم‌تر از بقیه سؤالات بودند.

بازی بعدی سازندگان Prince of Persia ؟

یکی از کاربران ردیت از توسعه‌دهنده‌ها پرسید که آنها علاقه‌مند به کار روی چه مجموعه بازی هستند که در مالکیت آنها نیست؟ رمی بوتن (Remi Boutin) طراح ارشد بازی تاج گمشده اذعان کرد که آنها «عاشق» کار روی مجموعه بازی زلدا هستند و اینکه علاقه‌مند به ساخت یک اسپین‌آف یا بازی فرعی بر اساس Adventure of Link هستند. این بازی قدیمی اولین بار در سال 1987 منتشر شد و قابلیت تبدیل به یک اثر مترویدوانیا بسیار جذاب را دارد.

بوتن در ادامه گفت که علاقه‌مند به کار روی مجموعه بازی کسلوانیا هستند و با توجه به شباهت‌های آن با بازی Prince of Persia The Lost Crown، تصمیم اشتباهی نیست. باید گفت که استودیو مون‌پلیه در حال ساخت هیچ‌کدام از این بازی‌ها نیست. اعضای استودیو صرفاً علاقه شخصی خود را بروز داده‌اند و بدون شک نینتندو، اجازه کار روی مجموعه افسانه زلدا را به هیچ استودیو خارجی نمی‌سپرد. سازنده بازی شاهزاده پارسی در ادامه توضیحاتی جالبی در مورد بازی جدید ارائه کرده‌اند.

یکی از طراح‌های ارشد بازی نوشت که آنها ابتدا به دنبال ساخت یک بازی مترویدوانیا نبوده‌اند و تمرکز آنها روی عناوین شاهزاده پارسی قدیمی بوده است. وقتی قدرت‌های بیشتری را به سارگون اعطا کرده‌اند، متوجه شدند که ژانر مترویدوانیا بیشتر به بازی آنها می‌خورد. آنها تائید کردند که از بازی‌های Hollow Knight و حتی Dark Souls الهام گرفته‌اند. ساختار بازی Metroid Prime نیز به طور دقیق بررسی شده است. در نهایت، نظر شما چیست؟ زلدا با طعم یوبی‌سافت چطور خواهد بود؟

منبع: TheGamer